A képeken látható dugattyú tömítés-"erdélyi bivalybőr speciál"-Csavarozható, szegecselhető-kinekmi a jobb. alkalmas Slavia 620, Suhl légfegvyerek különböző típusaihoz, de a Gamo mindegyik "hagyományos"légfegyveréhez ill. régebbi Diana, Waltherek feljavítására is jó.. -kimondottan javasolt a műanyagtömítéscseréje! -24-25-26-28mm-es légtárbelvilághoz alkalmas a megfelelő méretű illesztő támbetéttel. készre gyártott, impregnált , bekezelt
Kolbendichtung aus siebenbürgischen Büffelfell für Luftgewehre! Passend für Speicher durchmesser von 26, 25 und 24 mm ( z. B. Lámpagyár-FÉG LP-1, -2, -311, -14, LG 42y, -14, -15, -44, -48, Slavia 620, Lucznik 87, Suhl 300-309, sowie für andere Luftgewehr typen.
Hergestellt aus einem manuell vorbereiteten und durch Bio verfahren gegerbten Grundstoff,. Die Dichtung Wird Dem Verbraucher vorgefertigt, imprä gniert und kalibriert geliefert. Der Verbraucher Soll Nur den fachgerechten Einbau verrichten. DurcheinerVerbindung von passenden Unterlegscheiben Wird die Dichtung für weitere Typen geeignet. ( Relum, Tornado, Mauser SL-300 usw. )
Wegen der dichten Fell Dichtung Wird die Gewehre nutzung wesentlich leiser. Weiterhin wird die Kompression durch den Einbau der Felldichtungerhöht. Im Falle Einer Abgenutzten, gekratzten Luftspeicher Raum Ist auch eine bedeutende Energiesteigerung der Gewehrkugel in der Gewehrmündung Zu Erreichen.
Das Luftgewehr kann effizienter und leiser betrieben werden. "
A "hagyományos"-ütőrugós, lövés közben sűrítő légfegyver légtára ugyan úgy működik, mint egy autópumpa. Csak sokkal gyorsabban meg erősebben, nagyobb nyomást hoz létre- vagy 200x-sát mint egy motorpumpa. Egy biciklipumpával is lehet akár 2 bárt fújni, (vagy 12 bárt is-ha magasnyomású pumpa) csak sok lökéssel, a motorpumpa, mivel vastag a "légtár" egy pumpálásra több levegőt is betol-2 bár hoz nem kell 100-at pumpálni az autó kerékbe, csak 20-at. Viszont, ha a pumparúdon nem kellően van a tömítés "kifeszítve" vagy "kitámasztva" a pumpaház falához, akkor amikor nyomod le a pumpaszárt, hogy pumpálj, akkor ha nagyon nem jól tömít, nem tudsz vele 2 bárt bepumpálni, mert elszökik a bőrtömítés és a légtárfala közötti résen hátra felé a nyomás és kifúj a szárnál. így működik a légpuska is, csak ez a "pumpálás"nagyon hirtelen , gyorsan megy végbe az ütőrugóban eltárolt kinetikus energia hatására..
Átfedéssel kell illeszteni a tömítést. 0. 3-05mm-re. a nagyobb kicsit szorulni fog 50-110 lövésig, aztán beáll. (Gyüre Sanyi szavaival élve: " beáll, mint a gerely"Xd.. A hidraulika meg a pneumatika tömítések is nem beleesnek a munkahengerekbe a helyükre, hanem súrlódással működnek. hidraulikánál folyton kenve van a közvetítő folyadék által(olaj)pneumatikánál"mennek" ameddig, aztán cserélni kell, ha elkopott. A légfegyverek dugattyú tömítéseit nem igazán lehet "kenni"-ha műanyagok. ezért célszerűbb bőrt alkalmazni e célra , amit be kell "faggyúzni". Így az önkenővé válik, Vagy a gépjárművek olajfékrendszereit vegyük alapul: főfékhenger, fékmunkahenger.. mind mind karmantyúkkal, "o" gyűrűkkel működnek, pedig a folyadékok is megtalálják az utat, ha valami nem tömít(beesik fékpedál-nem "fékezünk" nem lassul az autó, hatástalan a fék A hidraulika munkahenger pl. az erőgépeknél, ha nem jó a tömítés a munkahengerben vagy a vezértömbben-visszaejti a felemelendő munkagépet.! A sűrített levegő az meg még"cudarabb"-bárhol megtud szökni. "Légfékrendszerek-re gondoljunk-teherautók, buszok vasúti vontatás. A bőralapanyag se mindegy, mert csak a bio-cserzésű(cserszömörcés) bőrök a jók, a vegyszerrel cserzettek hamar megadják magukat tehát a faggyú keni a felületet, ami az"irha"rész-a "fonákja"-az van kifelé a pumpaház felé-a színe van belül. azt meg olajozni kell pataolajjal-szaruolajjal, hogy rugalmas maradjon. néhány pillanatig akár 6-700C fok is keletkezhet, mert a nyomás hirtelen épül fel. -ez hőfejlődéssel jár. Ezért nem bírják a műanyagok, mint dugattyú tömítés a légfegyverekben sem. Érdekes, hogy még a biciklipumpában sem! Ha emlékeztek a szovjet biciklipumpákra, amit adtak régen a különböző szovjet kerékpárokhoz, már újonnan sem"nyomtak"a műanyag dugattyútömítés miatt! a nagy sebességű légfegyvereken! A nagy lövedék sebességhez-erős ütőrugó vagy nagy erejű gázrugó szükségeltetik, ami azt vonja maga után, hogy az ütődugattyút még gyorsabb munkára kényszerítjük! A nyomást még rövidebb idő alatt építtetjük fel. Az utolsó képeken egy vékony dugattyúbőrrel szerelt dugattyút mutatok be. Látható, hogy a vékony bőr sok esetben "visszaperdül" a tám pogácsán, lerontva a kompresszió hatásfokot. Ez a légfegyver mechanikus elemeinek is káros, mivel "szorul" a dugattyú a légtárban-feleslegesen terhelve az ütőrugót, ill. a -mivel nem tud kialakulni a dugattyú előtti"puffer-légpárna" sem, zajosabb működéssel is jár a légfegyver használat. A légfegyver "csattog". A dugattyúnak nincs csillapítása, így végül "leveri" a légtárfejet(fix csövűek) vagy a légtárvillát(csőletörős légfegyverek)Mivel "ÉRZÉSTELENÍTÉS"(csillapítás! ) nélkül ver be a légtár tűzfalnak, sok esetben a dugattyú test is kettéreped. Ugye, milyen csúnya látvány egy repedt dugattyú, amit a sérült tömítés-a légpárna -pufferhiány -okozott?
Jelenlegi ára: 6 900 Ft
Az aukció vége: 2022-01-10 12:03 .
2022. január 10., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése