2022. október 22., szombat

Aquincum Hotel Budapest 4nap/3éj reggelivel 2fő+1gyermek, voucher utazási utalvány kupon wellnes - Jelenlegi ára: 63 900


Az árban benne van: INGYEN PARKOLÁS!,   egy gyermeingyen 12 éves korig, wellnes használata, fittnes terem használat, wifi, stb. A hotel mellett van egy játszótér is.. tapasztalatból mondom, ha nincs más fogyasztás, akkor csak az idegenforgalmi adót kell fizetni, és megvan a parkolás, plusz a gyerek ingyen...  
Nem kereskedő vagyok, se nem utazási iroda.. egy ismerősömnek vettem, ő nem tud jönni.. Én megyek az enyémmel, csak az ővét adom el.  
Egy utazási utalvány ( kupon, voucher nem tudom mi a jó szó rá) , eladó.  
Felhasználási feltételek:   Felhasználható:  2022 November 01-től – 2023 Január 11-ig
Kizárt dátumok:   November: 4, 5, 6 December 23, 24, 25, 26, 30, 31
Gyermekkedvezmény:  12 éves kor alatt egy pótágy elhelyezése ingyenes. 12 év felett 14 400 HUF / éj
Reggeli benne van az árban. Szabad helyek függvényében, általában szokott lenni mindig. Én eddig mindig kaptam szobát ha menni szerettem volna.  
 Elhelyezés: superior szoba
Korlátlan Aronia Spa használat: úszómedence, termálvizes medencék, jacuzzi, nemek szerint szeparált finn szauna, infrakabin - ez is benne van az árban.  
Fitnessz terem és INGYENES PARKOLÁS EGY GÉPKOCSI RÉSZÉRE. Ez nagyon fontos, mert a parkolás más szállodában, 8-10 ezer forint naponta.
A szálloda jó helyen van, az Árpád hídnál, több minden könnyen elérhető.   
Sajnos mással együtt akartunk menni, de nem jött össze, így a másik vouchert így el kell adnunk. Mi többért vettük, a vételár alatt adjuk el. A szállás egyébként kb. kétszer ennyi ha a booking. com -on vagy a szállodában szeretné foglalni.  
Ellenőrizze le, hogy ez egy nagyon korrekt ár.   Booking. com hoz egy kb. 130. ezres árat, ha ott foglalna például erre az időszakra REGGELI NÉLKÜL.
A fizetés után elküldöm a kódot, amivel tud közvetlenül foglalni a szállodában. Fontos, hogy abban az időszakban kell menni amit megadtam a leírásban.  
Egy gyermek ingyenes 12 év alatt, ez is nagyon korrekt, mert más szálloda általában kb. 7-10 ezret felszámít egy plusz gyermekért.  
Tapasztalatból mondom ezeket, és tényleg ajánlom a hotelt. Én is voltam és megyek is. Kizárólag a plusz voucheremet adom el.  


Jelenlegi ára: 63 900 Ft
Az aukció vége: 2022-10-23 04:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése